Een freelance SEO-copywriter met ruime ervaring, dat ben ik. Niet alleen in SEO-copywriting trouwens. Ook als journalist, webredacteur, online tekstschrijver én (uiteraard) blogger. Dat laatste doe ik niet alleen op Voor Mama’s. Maak kennis met mijn werk en ontdek wat ik ook voor jou kan betekenen. SEO-teksten schrijven voor betere rankings, een contentplanning opstellen als leidraad voor de uitvoering en ondersteunend aan de contentstrategie, webteksten herschrijven voor een betere leesbaarheid voor je publiek of regelmatig blogs schrijven voor meer traffic. Wat is jouw uitdaging? Ik help je graag!

Dit regel ik voor je:

Zie jij het verkeer naar je website teruglopen? Lukt het je maar niet om op de eerste pagina van Google te komen (van de nummer 1 positie blijf je dromen), mis je de inspiratie of juist de tijd om überhaupt goede en onderscheidende content te maken? Ik ben jouw extra handen. Dit regel ik voor je:

  • Betere rankings
  • Meer verkeer
  • Online vindbaarheid vergroten
  • Betere leesbaarheid van de teksten
  • Contentplanning
  • Regelmaat in blogs
  • Het vinden van de juiste zoekwoorden
  • SEO-copywriting en optimalisatie

Kortom: content die scoort in Google en bij je publiek! Nieuwsgierig? Check mijn LinkedIn-profiel en lees hieronder meer over mijn werk en ervaring.

Blogger

Als blogger en SEO-copywriter schreef ik onder andere voor Richard de Leth (Oersterk), Babyopkomst en Toostylish. Maar ook voor verzekeraar Generali, huizensite Jaap.nl en onafhankelijk informatiecentrum Uitvaartverzekeringwijzer.net. Ben je op zoek naar een blogger? Ik help je graag. Ik schrijf blogs over de meest uiteenlopende onderwerpen (van gezondheid tot de woningmarkt), maar altijd met een verrassende invalshoek (met dank aan mijn journalistieke achtergrond). Want met doen wat iedereen doet, onderscheid je jezelf niet. En dat is juist wat je wilt. Je niche vinden,  je verhaal vertellen, onderscheidend zijn en daardoor opvallen bij je publiek.

SEO-copywriter

Op nummer 1 in Google, dat is wat je wil. Of je die nummer 1 positie pakt, is afhankelijk van een aantal factoren. De snelheid van je website bijvoorbeeld, maar ook de kwaliteit van de content. Hoe beter de content, des te hoger de waardering van Google. Natuurlijk spelen zoekwoorden een grote rol. Maar de behoefte van je publiek nog des te meer. Zijn of haar probleem oplossen, dat is de key. Behulpzaam zijn. Daar draait het om. Als freelance SEO-copywriter help ik je graag om de vragen en problemen van je publiek in kaart te brengen en op te lossen. Ik kan een zoekwoordenonderzoek voor je doen, een contentkalender opstellen, een sitescan doen en de metadescriptions optimaliseren en last but not least: de seo-content schrijven. Uiteraard uniek en onderscheidend.

Webredacteur

Nieuwe teksten voor je website? Ik schrijf ze graag voor je. Webteksten herschrijven? Leuk! Dat deed ik onlangs voor Museum BroekerVeiling. Kunnen jouw teksten een redactieslag gebruiken, bel of mail mij gerust. Als webredacteur help ik je ook met het plaatsen van de teksten in het contentmanagementsysteem (CMS). Ik heb ruime ervaring met WordPress en Umbraco.

Wat kost een freelance tekstschrijver?

Klinkt goed allemaal, maar wat kost dat dan? Wil jij beter scoren in Google en bij je publiek? Voor gemiddeld € 70 per uur ga ik voor je aan de slag. Het is een indicatie, mijn tarief is afhankelijk van een aantal factoren. Ik zal je onder andere deze vragen stellen:

  • Wat is de insteek van de opdracht? Wat wil je bereiken?
  • Is er bestaande content? En zo ja, is die volledig en bruikbaar?
  • Wat is de omvang van de opdracht?
  • Wat is de frequentie van de opdracht?
  • Worden de zoekwoorden aangeleverd?
  • Is SEO-technisch schrijven wenselijk?
  • Hoe lang wil je dat de pagina’s worden? Longtail: ja of nee?
  • Wat is de deadline/ spoed: ja of nee)
  • Ook geef ik je de optie om consultancy uren af te nemen voor aanvullende werkzaamheden, vragen en advies.

Projectprijs

Naast een uurtarief werk ik ook regelmatig met een projectprijs. Een vaste prijs dus. Een projectprijs is sowieso altijd inclusief:

  • Kennismakingsgesprek (meestal telefonisch)
  • 1 proefpagina om de tone of voice af te stemmen
  • Digitale feedbackronde

Ja, ik wil samenwerken

Wil jij kwalitatieve en unieke content, beter scoren in Google én bij je publiek? Bel mij gerust op 06-21558848. Een mail sturen kan natuurlijk ook: miekefransenverhoef@gmail.com.