Wist je dat er onder de outfits van Henry Schut een mega strak lijf schuilt? Nu hoor ik je denken: ‘Wie is Henry Schut?”. Zeg ik WK en presentator van Studio Rusland, dan weet je genoeg. Juist. Hij. Over dat strakke lijf heeft hij een boek geschreven. Een boek dat lekker verhalend wegleest en bomvol tips staat. En omdat we allemaal wel een vent met zo’n strak lijf willen, tip ik je dit boek. Perfect voor de vakantie :).

Challenge Men’s Health

Henry Schut (getrouwd, 3 kinderen) heeft alles behalve een rustig leven. Zijn werk voor de NOS maakt dat hij vaak buitenshuis is en onregelmatig werkt. Gezond eten en sporten lijkt een utopie. Toch lukte het hem om topfit te worden. Hoe? Dankzij een uit de hand gelopen grap. Een fitnesschallenge met Maxim Hartman met voor de winnaar een coverfoto op Men’s Health. Ik noem het nogal een uitdaging. Vooral in het drukke bestaan van Henry.

Ook als je denkt dat geen tijd hebt

De aanloop naar de challenge en hoe de challenge verloopt, lees je in Topfit. Henry, schrijft zijn verhaal vertellend. Het boek leest weg alsof je naar hem luistert. Prettig en laagdrempelig. Henry deelt zijn verhaal vanuit de gedachte dat als hij met zijn drukke bestaan topfit kan worden, dat iemand anders dat ook kan. En dat hoeft niet helemaal strak afgetraind te zijn. Nee, haal uit het boek wat je wil. Elke tip die je meeneemt is er een.

Tips, trainingen en maaltijden

Het boek is opgedeeld in 3 delen:

1. Hoe dan? Over de zoektocht en de challenge
  2. Zo dus! Over de trainingen, voeding, geest, tijd, ruimte en heel belangrijk: het gezin
  3. En nu? Over het leven na de challenge en de cooling down

Ook lees je in het boek verhalen van mensen uit Henry’s omgeving. Hoe doen andere mannen dat, fit worden en blijven?

Topfit

Topfit is een boek dat heerlijk leest. Het verhaal, de tips en adviezen wisselen elkaar af. Het verhalende karakater van het boek maakt dat Topfit meer is dan een zelfhulpboek. Perfect boek dus als cadeau voor manlief op vakantie. En wie weet, misschien haalt hij er ook nog wat tips uit zodat ook hij straks een sixpack heeft. Goed voor hem en heel fijn voor jou :). Dus kijk dit weekend vooral nog even (met andere ogen) naar Henry Schut bij Studio Rusland en bestel Topfit voor je lief.

Topfit bestel je voor € 20,- bij Bol.com. Hij wordt gratis verzonden en als je vandaag besteld, heb je hem morgen in huis. Zo kun je het nog snel in de koffer van je lief stoppen :).